زینال شهیدیبر عکس اینکه مریم رجوی در درون خیلی بزرگنمایی میکند و میگوید قویترین تشکیلات معاصر را به یمن رهبری قوی در اختیار دارد، در عمل چنین نیست و جدا چرند می گوید. متاسفانه نه که خودم در درون تشکیلات مغزشویی شده بودم، اینطور فکر میکردم که وقتی کسی مثل سناتور آمریکایی مک کین را میاورد یا کسی در درون فرقه رسوخ نمیکند پس واقعا قوی است. ولی خوشبختانه بعد از خارج شدن از تشکیلات تازه فهمیدم این فرقه فقط یک ببر کاغذی است. تنها در درون خودش بزرگنمایی میکند و خوشبختانه از هر جایی می شود به تشکیلاتش سوراخ کرد و در این فرقه نفوذ نمود، کما اینکه الان جداشده ها با افراد درون در ارتباط هستند. یک مثال میزنم که این فرقه از لحاظ تشکیلاتی چقدر ضعیف است.فرقه رجوی میخواست با کم کردن مستمری ماهیانه جداشده ها، آنها را در سختی قرار بدهد تا یا از اینجا بروند یا مثل گداها در خیابانها سختی بکشند. همچنین مریم رجوی می خواست به اعضای درون تشکیلاتش بفهماند که اگر جدا شوند مثل جداشده های فعلی بدبخت و درمانده می شوند و به این نحو ترس در دل آنان بیندازد.اما این نابغه فکر اینجا را نمیکرد که جداشده ها دست در دست هم بدهند و متحد شوند و مقاومت کنند و بتوانند حق خود را بگیرند. در جریان هستید که قرار بر این شد که مستمری ماهیانه را کمیساریا بدهد. هر چند پول کمی می دهد اما دیگر شرط و شروط فرقه را ندارد.فرقه رجوی بقدری سراب رهایی...
ما را در سایت سراب رهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 10:24